Nikíja

Pár barátom úgy döntött, hogy fotós lesz. Én ennél kreatívabb vagyok: ÉN FESTEK!

Friss topikok

házikó, házikóm

2009.05.04. 11:47 :: Nikíja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikija.blog.hu/api/trackback/id/tr571101902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tóga 2009.05.04. 15:17:25

@jéel: Igen, igen, igen!!! Eeeeeeez az! Eeeeeez kreatív! Az összes haver remek fotóblogját rendszeresen nézem, de oda nem regisztráltam, mert minek. Ezt viszont nem lehetett kihagyni!!! Éljen Niki és a Paint!!! (Bocs, hogy ilyen későn reagálok, de eddig fetrengtem a röhögéstől.) Jajjj, beh' szép nap ez a mai! Ach, a füst barnája! Ach, a cseresznyék pirosai! És mindez Warholosan inverzben! Beájulás!!! Kiállítást Nikinek! Niki for president!

(+18) nehézkedési felesleg 2009.05.07. 07:49:19

mit még? mit még? eeeeeeez kreatív! eeeeeeeez az!
süti beállítások módosítása